anterior juny 2018 següent

El museu també es beneficiarà dels serveis oferts per les entitats signants

Museu de les Terres de l´Ebre :  : El museu ofereix descomptes i avantatges per als socis i subscriptors de més d’una vintena d’entitats

El Museu de les Terres de l’Ebre ha ampliat, per aquest 2014, el nombre d’acords de col·laboració per afavorir la difusió i el gaudi del museu per part dels socis de les empreses, institucions i associacions signants. De fet, s’ha duplicat el nombre d’acords de col·laboració de l’any anterior, superant ja la vintena. Els membres, socis o subscriptors de totes aquestes entitats podran gaudir, entre altres serveis, d’avantatges i descomptes en el preu de l’entrada al museu.

Així doncs, a la Societat Catalana d’Arqueologia, Carnet Jove, Club Súper 3, Club Subscriptors de El Punt/Avui, Passi Anual Port Aventura,  targeta T-més, ICOM España i l’Institut Ramon Muntaner (Recercat), –entitats col·laboradores l’any 2013–, se li ha de sumar el Club de Subscriptors de La Vanguardia, Regió 7, El 9 Nou, El Segre, l’Espai del Subscriptor del diari Ara, Omnium Cultural, el Club Tr3sc i les revistes El Temps, Excursionisme, EcoXarxa i Cavall Fort. També gaudeixen d’avantatges, en aquest sentit, els professionals docents i les famílies nombroses.

Els socis, membres o subscriptors han de presentar al Museu de les Terres de l’Ebre un document identificador (carnet de soci, membre o subscriptor) si volen gaudir d’aquests descomptes. A més a més, tant les entitats signants com el museu es podran beneficiar de molts altres serveis acordats en els diferents convenis de col·laboració. La majoria d’ells no tenen data de finalització, pel que es preveu que continuen vigents, l’any 2015 i successius.