Museu de les Terres de l´EbreObrim el Museu. Tornem a viure la culturaObrim el Museu. Entrada gratuïta

anterior setembre 2021 següent

El Museu de les Terres de l’Ebre activa el seu Canal de Youtube

Cada setmana s’afegiran nous continguts audiovisuals

Museu de les Terres de l´Ebre :  : El Museu de les Terres de l’Ebre activa el seu Canal de Youtube
El Museu de les Terres de l’Ebre disposa d’un canal a Youtube per tal de difondre aquells continguts audiovisuals de propietat o producció pròpia que genera la entitat en les activitats públiques o tècniques que organitza o aquells que es deriven de col·laboracions amb mitjans de comunicació, recerques, donacions, etc.

Actualment el fons audiovisual del Museu és ampli i divers, dins de la seva mediateca es recullen més de 500 vídeos, d’aquests es pujaran a aquesta xarxa social aquells en relació dels quals l’entitat disposi dels de comunicació i difusió digital.

Amb aquest objectiu a partir d’ara, el Museu de les Terres de l’Ebre reactivarà el seu canal de Youtube i cada setmana afegirà un nou contingut audiovisuals del seu fons amb l’objectiu d’incrementar la seva visibilitat i posar-los a disposició dels usuaris i seguidors del Museu.. Aquest procés s’iniciarà la setmana vinent amb el primer dels vídeos produïts per a l’edició de “Ebre, Art & Patrimoni” d’aquest any 2020. Al llarg de els setmanes posteriors s’afegiran tota la resta de vídeos que es van elaborar i mostrar aquest estiu en els diferents equipaments patrimonials de les Terres de l’Ebre que hi van participar.

Podeu accedir i fer-vos seguidors del Canal de Youtube del Museu a: