Més serveis
Cessió d´espais
La sala d’actes del Museu és un espai de 80 m2 equipada amb 60 cadires, projector i equip de videoconferències. Es pot utilitzar (llevat d’excepcions) únicament dins de l’horari d’activitat del centre, amb la sol·licitud i l’autorització prèvies, per realitzar actes de caràcter cultural, formatiu, científic, artístic, literari o anàleg.
Per sol·licitar la utilització d’aquest espai, s’ha de fer arribar al Museu de les Terres de l’Ebre el formulari de sol·licitud amb un mínim de quinze dies d’antelació la data prevista per a l’acte. En el cas que en el termini de set dies no s’hagi respost a la petició, aquesta s’entendrà denegada.
El Consorci disposa, segons el eu reglament de funcionament, d’un termini de 15 dies per emetre l’autorització per escrit del servei sol·licitat.
En el cas que de l’autorització s’esdevingui el pagament d’un preu públic, aquest s’haurà de pagar, com a mínim, 5 dies abans de procedir a l’ús autoritzat.
Museu de les Terres de l´Ebre | C/ Gran Capità, 34 | Amposta | Tel. 977 702 954 | correu electrònic
avís legal | política de privacitat | política de cookies | panell cookies
##86