del 17/7/2018 al 28/8/2018 · Des de la plaça Carles III fins al barri del Xicago. · Sant Carles de la Ràpita
Torna una nova edició d’una de les rutes més exitoses del territori! Vols descobrir la història d’aquest indret coster? Una monja, un pirata i un colon t’ajudaran a conèixer la història oblidada de Sant Carles de la Ràpita fent un recorregut per les restes més emblemàtiques i els edificis més significatius de la vil·la.
Prepareu-vos per a endinsar-vos en la vida religiosa medieval arran de mar, capbussar-vos en la memòria d’un pirata i amarar-vos de la vida gens fàcil dels primers pobladors de la Nova Població.
Tot això amb humor i sorpreses que faran gaudir a tota la família! Una oportunitat de passar una estona diferent descobrint alguns dels racons més singulars de Sant Carles de la Ràpita.
Informació pràctica
Inscripcions: Estació Nàutica o Museu de la Mar de l’Ebre.
Preu: 5€, gratuït menors de 7 anys.
Ruta en català i castellà (setmanes alternes).
Punt de trobada: Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita (Plaça Carles III, 13)
Dies: del 17/7/2018 al 28/8/2018
Horari: Tots els dimarts d’estiu a les 20h
Lloc: Des de la plaça Carles III fins al barri del Xicago.
Població: Sant Carles de la Ràpita
Organitza: Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita i Museu de les Terres de l’Ebre
Telèfon: 977 70 29 54
Museu de les Terres de l´Ebre | C/ Gran Capità, 34 | Amposta | Tel. 977 702 954 | correu electrònic
avís legal | política de privacitat | política de cookies | panell cookies