anterior setembre 2017 següent
  • inici

• Més serveis

• Cessió d´espais

Fotografia i filmació d’espais museístics

Cessió d´espais

El Consorci del Museu de les Terres de l’Ebre gestiona un conjunt d’equipaments i espais museístics del territori on, seguint les condicions establertes pot autoritzar sessions fotogràfiques i filmacions per part d’entitats i particulars. L’accés a aquest espais per a aquesta finalitat requereix d’una autorització per escrit.

Per sol·licitar la utilització d’un espai, s’ha de fer arribar al Museu de les Terres de l’Ebre el formulari de sol·licitud amb un mínim de trenta dies d’antelació la data prevista per a la sessió fotogràfica o de la filmació. En el cas que en el termini de set dies no s’hagi respost a la petició, aquesta s’entendrà denegada.

En el cas que de l’autorització s’esdevingui el pagament d’un preu públic, aquest s’haurà de pagar, com a mínim, 5 dies abans de procedir a l’ús autoritzat.