reduir font ampliar font

CAT / ES / EN / FR

Museu de les Terres de l´EbreMuseu de les Terres de l´EbreExposició "Grup de Dansa Paracota + de 20 anys recuperant tradicions"

Agenda

tipus:
anterior maig 2025 següent
dl dm dc dj dv ds dg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 



Conferència "L’extracció de sal a les salines de la Trinitat, a la Ràpita"

11/11/2022 · Sala d’actes del Museu de la Mar de l’Ebre · la Ràpita

Museu de les Terres de l´Ebre : agenda : Conferència "L’extracció de sal a les salines de la Trinitat, a la Ràpita"

Conferència a càrrec de l’historiador Enric López Vidal, que clou el Cicle Cultura Viva 2022 del Museu de les Terres de l’Ebre, i que és també una activitat inclosa dins el cicle de conferències “Històries de la Mar de l’Ebre”, que fa difusió de temàtiques relacionades amb el mar i la costa de la Mar de l’Ebre. L’autor coneix a fons el tema, que ha recercat per encàrrec del Museu de les Terres de l’Ebre aquest 2022. Es tracta d’una recerca etnològica duta a terme, en treball de camp, tant a la Ràpita i com dins les pròpies salines de la Trinitat, en el marc del programa anual com Antena de la Xarxa de l’OPEI. El procés d’extracció de la sal al delta de l’Ebre ha estat des d’antic una important activitat productiva al Delta, que actualment només es desenvolupa en aquestes salines, les úniques marítimes de Catalunya. Entrada gratuïta.


Dia: 11/11/2022

Horari: 19h

Lloc: Sala d’actes del Museu de la Mar de l’Ebre

Població: la Ràpita

Organitza: Museu de les Terres de l’Ebre, Museu de la Mar de l’Ebre, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, i Ajuntament de la Ràpita

Museu de les Terres de l´Ebre | C/ Gran Capità, 34 | Amposta | Tel. 977 702 954 | correu electrònic
avís legal | política de privacitat | política de cookies | panell cookies