del 29/10/2026 al 24/11/2026 · https://parellesartistiques.osonament.cat/ · Amposta
El dijous 29 d’octubre a les 18.30 h. al vestíbul del Museu de les Terres de l’Ebre, tindrà lloc la
inauguració de l’exposició “Parelles Artístiques”, obres de la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre.
Les obres, que combinen diferents tècniques i estils, són fruit del treball compartit entre persones vinculades a la salut mental i artistes. Aquesta manera de crear conjuntament és un dels trets distintius de Parelles Artístiques, una iniciativa que utilitza l’art com a espai de relació, expressió i participació.
El projecte “Parelles Artístiques”, nascut l’any 2006 a Osona de la mà d’Osonament amb el suport de la Fundació Antiga Caixa Manlleu i BBVA, que aquest any realitza la seva vintena edició, busca millorar la qualitat de vida de persones amb problemes de salut mental i addiccions mitjançant la creació d’obres en col·laboració amb artistes de diferents disciplines. El valor del projecte no recau només en el resultat final, sinó sobretot en el procés creatiu compartit, que esdevé una eina d’expressió i de creixement personal. Gràcies al seu èxit, la iniciativa s’ha estès arreu de Catalunya i, a les Terres de l’Ebre, es va iniciar l’any passat de la mà de la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre.L’exposició mostra els resultats d’aquest diàleg artístic i vol contribuir a canviar la visió estigmatitzada que encara existeix sobre els trastorns mentals, tot oferint un espai de trobada i reflexió a través de l’art.
Es podrà visitar al vestíbul del Museu de les Terres de l’Ebre fins al 24 de novembre.Dies: del 29/10/2026 al 24/11/2026
Lloc: https://parellesartistiques.osonament.cat/
Població: Amposta
Museu de les Terres de l´Ebre | C/ Gran Capità, 34 | Amposta | Tel. 977 702 954 | correu electrònic
avís legal | política de privacitat | política de cookies | panell cookies